2024. június 19., szerda

Erdélyi utazás 2024. május


A hetedikesek beszámolója

Legjobb élmények:

- Kirándulás, új élmények, új kapcsolatok.
- A magyar történelemhez kapcsolódó helyek, épületek megismerése
- Ismerkedés az erdélyi körülményekkel, az ott élő magyarokkal.

A legfontosabb gondolatok az értékelő órán:

A régi magyar kultúra megismerése akár ételek, szokások, nyelv. - „Én összességében pozitív eseménybek, jó programnak tartom ezt a tanulmányi kirándulást. Jobban megértettem az erdélyi magyarok napi életét.” „Sok templomot is megnéztünk, nagyon szépek voltak, én azt is nagyon élveztem.”

-          Tordai hasadék – „A Tordai-hasadék és onnan a kilátás tetszett a legjobban”

-          Vajdahunyad vára – „A történelem anyag megértésében is nagyon sokat segített ez az út.”

-          Tordai sóbánya – „A legjobban a sóbánya tetszett, mert elképesztő volt, hogy lent volt egy vidámpark.” „A sóbányába már nagyon régen el szerettem volna menni, ez volt a kedvenc programom.”

-          Közösség - „Nekem tetszett ez a kirándulás, mert építette az osztályközösséget”

-          Közös játék – „Nagyon élveztem, hogy túráztunk, együtt voltunk, kimozdultunk.”

-          Szép táj – "Nekem összességében tetszett ez az erdélyi út. Sok jó élményt szereztem. Nagyon szép volt a táj, amit négy napig nézhettünk.”

-          Csoportmunka a helyi magyar diákokkal közösen – „Jó volt az erdélyi gyerekeket megismerni”. „Nagyon szép tájakat és kedves ottani, erdélyi embereket ismerhettünk meg.

-          Finom ételeket ettünk

-          A szállás is nagyon jó volt, mind a kettő. A szálláson volt szabadidő



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése